יום ראשון, 29 במאי 2011

מגה גלופלקס – והכאבים עוברים

אנו חיים בעולם דינמי, רצים כל היום ממקום למקום ומתמודדים עם לחצים רבים. על כן אין זה פלא כי לאורך השנים גופנו נשחק, מה שעלול להוביל למחלות רבות שאחת הבעייתיות והמציקות ביותר שבהן היא דלקת מפרקים ניוונית, שנגרמת בשל שחיקת הסחוס שבין המפרקים. למעשה אפשר להגיד שכמעט כל אדם יסבול ממנה בצורה זאת או אחרת לאורך השנים.
הסובלים מדלקת מפרקים ניוונית עלולים למצוא את עצמם בקשיי תפקוד יום יומיים, פעולות שנראו בעבר פשוטות כמו הליכה, ניקיונות או סחיבת הסלים מהסופר הופכות פתאום לקשות וגוררות עימן כאבים בלתי נסבלים. כיום עדיין אין פתרון רפואי שיעלים את הבעיה, אבל בהחלט ישנן אפשרויות שייקלו עליה, אחת הנפוצות שבהן היא שימוש מתמיד בתוסף התזונה מגה גלופלקס.

מהו מגה גלופלקס ?


המגה גלופלקס הוא למעשה תוסף תזונה טבעי המכיל שני רכיבים החשובים מאוד לגוף האדם. האחד הוא גלוקוזאמין שתפקידו לבנות את סחוס מחדש במקרה של שחיקה, והשני הוא הכונדרואיטין שתפקידו להגן על הסחוס מפני שחיקה. הגוף מייצר רכיבים אלה באופן טבעי אך בכמויות קטנות למדי, ולכן נוצר הצורך בתוסף שייתן מענה לבעיה, מגה גלופלקס על פי כל המחקרים עושה את העבודה.
מגה גלופלקס מגיע בצורת טבליות כאשר המינון המומלץ הוא בין שניים לשלושה ביום. הקלה בכאבים אמורה להתרחש כשלושה שבועות מיום התחלת השימוש בתוסף, אך כל אדם מגיב אליו ואחרת ולכן אל תתייאשו מייד. אם לאחר תקופה של כחודשיים- שלושה עדיין לא חלה שום הטבה, יש לפנות אל הרופא המטפל לבירור נוסף.
רבים מהסובלים לא ששים לפנות לאופציית תרופות וכדורים, אך היתרון הגדול של המגה גלופלקס על פני תכשירים ומשחכי כאבים אחרים, הוא בכך שמדובר בתוסף טבעי, שלא עושה שימוש בשום חומרים כימיים, מדובר למעשה בויטמין כך שכל אחד יכול להשתמש בו ללא שום חשש.  התוסף עבר את מירב הבדיקות וקיבל את כל האישורים הדרושים.
מגה גלופלקס שיפר ללא היכר את חייהם אל אנשים רבים, חבל שתסבלו ללא סיבה מכאבים חזקים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה